مسابقات فوتبال استقلال و پرسپولیس از تلویزیون پخش می‌شوند
تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 10:48 | نویسنده : Reza

در حالی که فدراسیون فوتبال درنامه‌ای به امضای نایب رییس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرده است که تا اطلاع ثانوی ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ممنوع است، اما سایت رسمی شبکه سه از پخش زنده این مسابقات خبر می‌دهد.
بر اساس آنچه بر روی سایت شبکه سه سیما دیده می‌شود، برنامه فوتبال برتر ـ کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما ـ مسابقه نفت آبادان و پیروزی را پنجشنبه 29 تیر ماه ساعت 20 و 45 دقیقه پخش می کند.
همچنین این برنامه از جریان مسابقات لیگ برتر، دیدار استقلال و آلومینیم هرمزگان را جمعه ـ 30 تیر ماه ـ ساعت 20 و 45 دقیقه به روی آنتن خواهد برد.
پخش مستقیم مسابقات فوتبال لیگ برتر خلیج فارس همچنین در کنداکتور شبکه سه نیز گنجانده شده است.
به گزارش ایسنا، بحث‌ پخش نشدن مسابقات لیگ برتر از تلویزیون، در فاصله‌ی چند هفته مانده به برگزاری این مسابقات مطرح شد که بیش از همه مخاطب علاقمند به فوتبال را نگران می‌کند.
در این روزهای بار دیگر اختلاف بین تلویزیون و سازمان لیگ برتر درخصوص خرید حق پخش بازی‌ها به رسانه‌ها سرایت کرد که به نگرانی‌ ببینندگان در خصوص پخش نشدن این مسابقات دامن زد.
اختلاف بین سازمان لیگ و رسانه‌ی ملی در حالی این روزها جدی‌تر شده که راه‌اندازی رسمی شبکه ورزش و سراسری شدن این شبکه ـ تفاهم بیشتری بین این دو سازمان را برای داشتن یک شبکه‌ی ورزش معتدل و همه‌جانبه طلب می‌کند. تفاهمی که در نهایت به ارتقای ورزش کشور و آرامش و رضایتمندی مخاطب علاقمند به ورزش می‌انجامد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: